Regulamin| Mapa strony| Kontakt
Kilka słów o sobie
Użytkownik nie zamieścił opisu o sobie.
Szczegółowe dane ogłoszenia
Ogłoszeniodawca: akademiaflorystyki (0)
Obszar docelowy: woj. łódzkie, powiat Łódź: Łódź
Czas do wygaśnięcia: 11 dni 16 godz.   (2018-05-06 12:24:56)

Zadaj pytanie ogłoszeniodawcy
Pokaż wszystkie aukcje/ogłoszenia wystawiającego
Szukaj aukcji lub ogłoszeń
 
 szukaj w tytułach
 szukaj w opisach

Ogłoszenie -   koordynator szkoleń - praca biurowa

 

 Fundacja Rozwoju Kapitału Ludzkiego poszukuje pracownika do pracy biurowej w centrum Łodzi na stanowisko – KOORDYNATOR SZKOLEŃ.

Fundacja Rozwoju Kapitału Ludzkiego od 12 lat jest organem prowadzącym placówki oświatowe w 10 miastach w Polsce :
1. Akademia Dietetyki www.akademiadietetyki.pl
2. Akademia Florystyki www.akademiaflorystyki.pl
Obydwie placówki są liderami szkoleń w swoim zakresie tematycznym.

Zadania i główne obowiązki koordynatora szkoleń:
1.Udzielanie wyczerpujących informacji o kursach przez telefon.
2.Prowadzenie bieżącej korespondencji mailowej ze słuchaczami, wykładowcami, instytucjami.
3. Bieżąca obsługa CMS stron internetowych (wstawianie zdjęć, artykułów, terminów kursów).
4. Bieżące prowadzenie profili na FB.
5. Poszukiwanie i wynajem sal na szkolenia , zawieranie umów i potwierdzanie terminów.
6. Przygotowywanie umów dla wykładowców ( współpraca z biurem księgowym).
7. Prowadzenie rejestru świadectw i wystawianie świadectw ukończenia kursów.
8. Poszukiwanie i rekrutacja kandydatów na wykładowców poprzez portale społecznościowe.

Warunki konieczne:
1. Gotowość podjęcia pracy od 15 maja 2018.
2. Umiejętność pracy w CMS stron internetowych (wstawianie zdjęć, artykułów, terminów kursów)
3. Biegłe posługiwanie się narzędziami Excel , Word i darmowymi programami graficznych typu GIMP.
4. Budowanie aktywnej społeczności na Facebooku.
5. Umiejętność sprawnego poruszania się po Internecie wyszukiwania i kreowania treści.
6. Umiejętność udzielania wyczerpujących informacji przez telefon.
7. Doświadczenie w pracy w NGO lub doświadczenie w zarządzaniu i realizacji projektów EFS lub Erasmus plus lub doświadczenie w pracy w biurze podróży lub w obsłudze turystów (pilot wycieczek, przewodnik) lub doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych .

Wykształcenie wyższe kierunki:
Marketing, zarzadzanie zasobami ludzkimi turystyka i rekreacja, prawo, ekonomia.
Cechy i kompetencje:
1.Skrupulatność, komunikatywność, optymizm.
2. Skuteczne załatwianie spraw.
3. Poszukiwanie rozwiązań a nie problemów.
4. Planowanie pracy własnej i raportowanie o rezultatach.
5. Odpowiedzialność.

W zamian oferujemy:
1. Stabilną pracę biurową w centrum Łodzi w oparciu o umowę o pracę w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.
2. Stabilne adekwatne wynagrodzenie.
3. Obiady w pracy.
4. Urlopy latem , a nie w listopadzie.
5. Zaufanie i przyjacielską atmosferę małej firmy.

Prosimy o przysyłanie CV i listów motywacyjnych na adres:
dw@kapitalludzki.pl

W liście prosimy o opisanie swoich mocnych i słabych stron zainteresowania.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Rozwoju Kapitału Ludzkiego, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty

Wyświetleń: 17
Strona główna| Szukaj| Pomoc| Forum| Mapa strony| Kontakt HIDDEN_ANCHOR